Oferta

Pełna księgowość:

  • opracowanie, modyfikacja, wdrożenie zakładowego planu kont, stworzenie polityki rachunkowości w firmie,
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów źródłowych zgodnie z zasadami rachunkowości,
  • kontrola dokumentów firmy pod względem formalnym i rachunkowym,
  • monitoring należności i zobowiązań,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego, a także sporządzanie bieżących planów amortyzacji,
  • przygotowanie miesięcznych/kwartalnych rozliczeń podatku dochodowego,
  • sporządzanie rejestrów VAT i deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług,
  • sporządzanie innych stosownych deklaracji związanych z obowiązkiem wnoszenia opłaty skarbowej podatku od czynności cywilnoprawnych,
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
  • wyprowadzanie zaległości księgowo-podatkowych,
  • reprezentacja Klienta przed Urzędami,
  • współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
  • okresowe sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP,
  • sporządzanie bilansów i rachunku wyników w trakcie roku dla wewnętrznych potrzeb jednostki lub np. banku,
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień pomocniczych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.,
  • analiza wpływu zdarzeń gospodarczych na wysokość dochodu i podatków oraz doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów przedsiębiorstwa,
  • sporządzanie rocznego bilansu i rachunku zysków i strat wraz z informacją dodatkową,
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych.

Podatkowa księga przychodów i rozchodów:

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów źródłowych,
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia, a także sporządzanie bieżących planów amortyzacji,
  • przygotowanie miesięcznych/kwartalnych rozliczeń podatku dochodowego,
  • sporządzanie rejestrów VAT i deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE,
  • udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
  • reprezentacja Klienta przed Urzędami,
  • współuczestnictwo i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.

Ryczałt ewidencjonowany:

  • prowadzenie ewidencji przychodów,
  • miesięczne naliczanie podatku,
  • sporządzanie rejestrów VAT i deklaracji VAT-7,
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego.

Obsługa kadrowa firmy:

  • zakładanie i bieżące prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowanie wymaganych prawem dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy, z przebiegiem zatrudnienia, zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązania stosunku pracy,
  • szczegółowe określenie różnych uprawnień pracowniczych, m.in. wymiaru urlopów wypoczynkowych, urlopów macierzyńskich, okresu wypowiedzenia,
  • prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji zatrudnienia i statystyki kadrowej (kart wynagrodzeń, ewidencji czasu pracy, zestawień urlopów i nieobecności),
  • monitorowanie ważnych dat związanych z zatrudnianiem pracowników m.in. nabycia nowych uprawnień, obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP czy rozwiązania umowy),
  • sporządzanie umów zlecenia, umów o dzieło oraz rachunków dla tych umów,
  • przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników,
  • sporządzanie wymaganych sprawozdań do GUS,
  • naliczanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych zgodnie ze stanem zatrudnienia,
  • sporządzanie raportów wewnętrznych dla Zarządu.

Obsługa płacowa firmy

  • sporządzanie list płac, z uwzględnieniem wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych, premii oraz innych świadczeń wynikających z Kodeksu Pracy,
  • sporządzanie list chorobowych i zasiłkowych,
  • obliczanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych jakie Zleceniodawca winien jest wpłacić do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie rocznej deklaracji rozliczeniowej PIT-4R,
  • sporządzanie deklaracji PIT-11- informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, zarówno dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, jak i z tytułu umów cywilnoprawnych,
  • sporządzenie zbiorczego polecenia księgowania listy plac według wymogów Zleceniodawcy,
  • sporządzanie raportów wewnętrznych dla Zarządu.

Obsługa ZUS i PFRON:

  • obliczanie wysokości składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych, Fundusz Zdrowia, Fundusz Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych od wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, jak i umów cywilnoprawnych,
  • rejestracja z ZUS nowo przyjętych pracowników, zgłaszanie zmian i wyrejestrowanie zwolnionych,
  • nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS i PFRON,
  • sporządzanie innych, wymaganych w ZUS informacji m.in. o uzyskanych dochodach emeryta lub rencisty).

Wyprowadzanie zaległości:

Jeśli obawiacie się Państwo, że dokumentacja finansowo-księgowa w firmie dotychczas była prowadzona nieprawidłowo, oferujemy usługę wyprowadzania zaległości. W ramach tej usługi dokonamy korekty i uzupełnienia dotychczasowej dokumentacji księgowej w Państwa Firmie.

Dzięki usłudze wyprowadzania zaległości firma uwolni się od niebezpieczeństwa ewentualnych sankcji w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Usługa ta skierowana jest także do firm, które pomimo obowiązku do tej pory nie prowadziły księgowości w ogóle.

Cena podlega negocjacji i jest uzależniona od m.in. stopnia zaległości, okresu zaległości, wielkości przedsiębiorstwa itd.

Reforma działu księgowości w firmie:

Jak wynika z naszego wieloletniego doświadczenia, usprawnienie pracy działu księgowego w firmie, prowadzi do optymalizacji kosztów związanych z funkcjonowaniem księgowości, dlatego pragnąc ograniczyć Państwa wydatki, w ramach oferowanych przez nas usług proponujemy reformę działu księgowego w Państwa firmie.

We wstępnej fazie przeprowadzimy dla Państwa kompleksową analizę obecnego stanu działu księgowości, na tej podstawie opracujemy szczegółowy plan pozwalający na poprawę funkcjonowania księgowości w firmie, a także na uzyskanie znacznych oszczędności. Natomiast w etapie końcowym nasi specjaliści wdrożą niezbędne dla prawidłowej pracy działu księgowego zmiany.

Cena podlega negocjacji i jest uzależniona m.in. od: wielkości przedsiębiorstwa, stopnia przeprowadzanej reformy, czasu poświęconego na zreformowanie przedsiębiorstwa.

Archiwizacja elektroniczna dokumentów:

Skanowanie dokumentów. Możemy wykonać usługę skanowania Państwa dokumentacji papierowej i udostępnić te dokumenty Państwu w formie elektronicznej. Papierową bazę dokumentów możemy przyjąć do przechowania do naszego Archiwum.