1. PEŁNA
KSIĘGOWOŚĆ:
- opracowanie, modyfikacja,
wdrożenie zakładowego planu kont, stworzenie polityki rachunkowości
w firmie,
- bieżące ewidencjonowanie
operacji gospodarczych na podstawie dokumentów źródłowych zgodnie
z zasadami rachunkowości,
- kontrola dokumentów
firmy pod względem formalnym i rachunkowym,
- monitoring należności
i zobowiązań,
- prowadzenie ewidencji
majątku trwałego, a także sporządzanie bieżących planów amortyzacji,
- przygotowanie miesięcznych/kwartalnych
rozliczeń podatku dochodowego,
- sporządzanie rejestrów
VAT i deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE zgodnie z zapisami ustawy o podatku
od towarów i usług,
- sporządzanie innych
stosownych deklaracji związanych z obowiązkiem wnoszenia opłaty skarbowej
podatku od czynności cywilnoprawnych,
- udzielanie konsultacji
podatkowych i rachunkowych,
- wyprowadzanie zaległości
księgowo-podatkowych,
- reprezentacja Klienta
przed Urzędami,
- współuczestniczenie
i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
- okresowe sporządzanie
sprawozdań dla GUS i NBP,
- sporządzanie bilansów
i rachunku wyników w trakcie roku dla wewnętrznych potrzeb jednostki
lub np. banku,
- przygotowywanie
niezbędnych zestawień pomocniczych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu,
Rady Nadzorczej, itp.,
- analiza wpływu
zdarzeń gospodarczych na wysokość dochodu i podatków oraz doradztwo
w zakresie optymalizacji kosztów przedsiębiorstwa,
- sporządzanie rocznego
bilansu i rachunku zysków i strat wraz z informacją dodatkową,
- sporządzanie rocznego
zeznania podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych,
powrót ↑
2. PODATKOWA
KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:
- bieżące ewidencjonowanie
operacji gospodarczych na podstawie dokumentów źródłowych,
- kontrola dokumentów
pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji
majątku trwałego oraz wyposażenia, a także sporządzanie bieżących
planów amortyzacji,
- przygotowanie miesięcznych/kwartalnych
rozliczeń podatku dochodowego,
- sporządzanie rejestrów
VAT i deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE,
- udzielanie konsultacji
podatkowych i rachunkowych,
- reprezentacja Klienta
przed Urzędami,
- współuczestnictwo
i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej,
- sporządzanie rocznego
zeznania podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
powrót ↑
3. RYCZAŁT
EWIDENCJONOWANY:
- prowadzenie ewidencji
przychodów,
- miesięczne naliczanie
podatku,
- sporządzanie rejestrów
VAT i deklaracji VAT-7,
- sporządzanie rocznego
zeznania podatkowego,
powrót ↑
4. OBSŁUGA
KADROWA FIRMY:
- zakładanie i bieżące
prowadzenie akt osobowych pracowników,
- przygotowanie wymaganych
prawem dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy, z przebiegiem
zatrudnienia, zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązania stosunku
pracy,
- szczegółowe określenie
różnych uprawnień pracowniczych, m.in. wymiaru urlopów wypoczynkowych,
urlopów macierzyńskich, okresu wypowiedzenia,
- prowadzenie wymaganej
przepisami prawa dokumentacji zatrudnienia i statystyki kadrowej (kart
wynagrodzeń, ewidencji czasu pracy, zestawień urlopów i nieobecności),
- monitorowanie ważnych
dat związanych z zatrudnianiem pracowników m.in. nabycia nowych uprawnień,
obowiązkowych badań lekarskich, szkoleń BHP czy rozwiązania umowy),
- sporządzanie umów
zlecenia, umów o dzieło oraz rachunków dla tych umów,
- przygotowywanie
zaświadczeń o zarobkach dla pracowników,
- sporządzanie wymaganych
sprawozdań do GUS,
- naliczanie odpisu
na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych zgodnie ze stanem zatrudnienia,
- sporządzanie raportów
wewnętrznych dla Zarządu.
powrót ↑
5. OBSŁUGA PŁACOWA FIRMY:
- sporządzanie list
płac, z uwzględnieniem wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych,
premii oraz innych świadczeń wynikających z Kodeksu Pracy,
- sporządzanie list
chorobowych i zasiłkowych,
- obliczanie wysokości
miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych jakie
Zleceniodawca winien jest wpłacić do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie
rocznej deklaracji rozliczeniowej PIT-4R,
- sporządzanie deklaracji
PIT-11- informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek
dochodowy, zarówno dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę,
jak i z tytułu umów cywilnoprawnych,
- sporządzenie zbiorczego
polecenia księgowania listy plac według wymogów Zleceniodawcy,
- sporządzanie raportów
wewnętrznych dla Zarządu.
powrót ↑
6. OBSŁUGA ZUS I PFRON:
- obliczanie wysokości
składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych, Fundusz Zdrowia, Fundusz
Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych od wynagrodzeń
z tytułu umowy o pracę, jak i umów cywilnoprawnych,
- rejestracja z ZUS
nowo przyjętych pracowników, zgłaszanie zmian i wyrejestrowanie zwolnionych,
- nadzór nad dokumentacją
ZUS w zakresie informacji kadrowych,
- sporządzanie deklaracji
do ZUS i PFRON,
- sporządzanie innych,
wymaganych w ZUS informacji m.in. o uzyskanych dochodach emeryta lub
rencisty).
powrót ↑
7. WYPROWADZANIE
ZALEGŁOŚCI
Jeśli obawiacie
się Państwo, że dokumentacja finansowo-księgowa w firmie dotychczas
była prowadzona nieprawidłowo oferujemy usługę wyprowadzania
zaległości. W ramach tej usługi dokonamy korekty i uzupełnienia
dotychczasowej dokumentacji księgowej w Państwa Firmie.
Dzięki usłudze
wyprowadzania zaległości firma uwolni się od niebezpieczeństwa
ewentualnych sankcji w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lub Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych. Usługa ta skierowana jest także do
firm, które pomimo obowiązku do tej pory nie prowadziły księgowości
w ogóle.
Cena podlega
negocjacji i jest uzależniona od m.in. stopnia zaległości, okresu
zaległości, wielkości przedsiębiorstwa itd.
powrót ↑
8. REFORMA
DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE
Jak wynika
z naszego wieloletniego doświadczenia, usprawnienie pracy działu księgowego
w firmie, prowadzi do optymalizacji kosztów związanych z funkcjonowaniem
księgowości, dlatego pragnąc ograniczyć Państwa wydatki, w ramach
oferowanych przez nas usług proponujemy reformę działu księgowego
w Państwa firmie.
We wstępnej
fazie przeprowadzimy dla Państwa kompleksową analizę obecnego
stanu działu księgowości, na tej podstawie opracujemy szczegółowy
plan pozwalający na poprawę funkcjonowania księgowości w firmie,
a także na uzyskanie znacznych oszczędności. Natomiast w etapie końcowym
nasi specjaliści wdrożą niezbędne dla prawidłowej pracy działu
księgowego zmiany.
Cena podlega negocjacji i jest uzależniona m.in. od: wielkości przedsiębiorstwa,
stopnia przeprowadzanej reformy, czasu poświęconego na zreformowanie
przedsiębiorstwa
powrót ↑
9. ARCHIWIZACJA
ELEKTRONICZNA DOKUMENTÓW
Skanowanie
dokumentów. Możemy wykonać usługę skanowania Państwa
dokumentacji papierowej i udostępnić te dokumenty Państwu w
formie elektronicznej. Papierową bazę dokumentów możemy
przyjąć do przechowania do naszego Archiwum.
powrót ↑